Posts

Showing posts from July, 2014

Sahabat~~~~

Tidak ada apa yang mampu diungkap. Biarlah jari ini yang bergerak dan mencoretkannya. Setiap destinasi berbeza laluannya maka berbeza keadaannya mungkin berlengkok mungkin lurus. Aku dah lama tak merasai perasaan ini.

Ada seorang kawan aku pernah berkata, dia tak pernah tengok aku CEMBURU. Aku hanya mampu gelak, takde sebab untuk aku berperasaan camtu. Giler apa kalau dah kawan kawan nak cemburu. Die nak kawan ngan berapa juta perempuan pun, kawanla sebab aku ngan die pun kawan. SO?? rasa-rasa perlu ke aku cemburu. Sampai kawan aku ni katakan aku "Manusia takde perasaan". Aku balas balik, "Ko bukan pakwe aku, tunang aku pun nak wat aku cemburu bagai."

Aku pernah punya kawan. Seorang yang baik. Dia seorang kawan, kawan aku yang sangat baik. Dia pernah berkata, aku punya sepasang mata. Sepasang mata yang penuh cerita, sepasang mata yang tak tahu menipu. Dia pernah berkata, dia tahu bila masanya aku betul-betul gembira dan bila masanya aku berpura disebalik gelak taw…