My Little Mermaid

Lama giler tak menaip kat sini. Sibuk sangat layan wasup group ngan Muka Buku. ecececeh.

Hello 2017!!!!!!!

Tahun ni aku dah naik pangkat. Dah jadi Mak Long.  Macam Tak cayakan. selalu anak anak sepupu je yg panggil Mak Long. Kali ni bahasakan diri sendiri Mak Long. Mula-mula gelak sengsorang. 

Ada yang kate. " Nampak kampung la ngan  panggilan Mak Long tu. Tak nak bahasakan diri ngan panggilan lain ke? "

Alaaaa relax sudah. Asyik nk nampak moden je. Apasalahnye nampak kampung sikit. Comel apa panggilan Mak Long tu. Ada budak kecik mati mati pertahankan gelaran KAKAK tu pada aku. Ibu die bahasakan aku aunty. "Salam aunty Cah." Dengan laju tanpa segan anak kecil tu menjawab. "Kakak la..apa pulak aunty. Kakak duduk sebelah Aimy ye. "

Memang tergelak aku.

2017 ni..aku dapat seorang mermaid cantik lagi comel. gebus gebas. Debot debot pipinya. Manja tahap meow. haishhhhh tp kalau nk tidokan die. Aku tidokan die lagi cepat die tido berbanding mommy die tidokan.

Budak kuat tido ni....debot debot

Comments

Popular posts from this blog

Terbuka pulak!!!!

mY Boss And I

18th July