LELAKI ITU DAN KISAHKU


Lelaki itu,
Tidak ku tahu mengapa aku jatuh sayang padanya
Tidak ku tahu mengapa ku rindu padanya
Dan juga tidak ku tahu mengapa aku sentiasa tegar walaupun dia yang melukai ku
Bukan sekali
Mungkin berkali-kali dia membuangku
Membuang dan menolakku bagai bola

Tuhan, adakah aku satu permainan?
Tidak, ku tahu aku punya nyawa
Aku tahu aku punya perasaan
Aku tahu aku punya hati
Aku tahu aku punya harga diri
Dan juga aku tahu apa erti sebuah kehidupan

Hidup ini, tidak perlu mempermainkan
Hidup ini, tidak perlu menyakitkan insan yg kamu mahu jaga
Kerana aku,
Tetap tegar berpegang pada janji itu
Janji yg disemat pada pertama kali ku mengenalimu
Janji yg mungkin memakan diri pada pandangan mata rakan-rakanku
Janji yg tetap ku berdegil mahu tunaikan di saat sahabat-sahabatku menangis melihat aku begitu

Mengapa?
Aku tidak tahu juga
Tapi satu yg aku tahu
Aku sayang kamu
Aku sayang kamu
Amat menyayangi dirimu
Andai kata aku bukan untukmu..aku tetap mahu menjagamu dengan baik

Kerana aku sayang kamu

Comments

Popular posts from this blog

Jangan tangisi Apa Yang Bukan Milikmu.....

In a relationship Married or Not !! YoU should Read This

Don'T