Aku Belajar




Aku belajar..bahawa tak semua yang aku harapkan akan menjadi kenyataan..
Kadang tuhan membelokkan rencanaku,
Tapi aku tahu itu lebih baik  dari rencanaku,
Sebab itu aku belajar untuk menerimanya..

Mungkin ia sukar untuk diterima..
Mungkin ia sakit dan sangat pedih untuk ditempuhi...

Orang selalu cakap.." Kita kena rela hati terima semua tu even menyakitkan sebab semuanya telah ditetapkan.."
 cakap memang senang. Hanya orang yang melaluinya sahaja tahu betapa peritnya perlu diredahi onak itu. Betapa terlukanya diri  apabila duri-duri itu mengguris. Untuk yang melukakan, orang itu  takkan rasa apa-apa.. mungkin masih boleh berseronok setelah melukakan orang lain... 


Comments

Popular posts from this blog

Jangan tangisi Apa Yang Bukan Milikmu.....

In a relationship Married or Not !! YoU should Read This

Saat Terakhir