aku ..

Aku bersyukur kerana masih berpijak pada bumi Allah ni. Aku masih berpijak di bumi yg nyata. Walaupun kadang kala aku rasakan terapung apung di angin yg lalu.

Aku hanyalah manusia yg serba kekurangan. Tak mungkin akan terlepas daripada kesilapan dan kesalahan. Aku hanya manusia kerdil yg masih mempunyai hati dan perasaan. Walaupun ada yg kata kan aku ini kaku, beku tapi aku ini adalah aku. Seorang insan dan seorang wanita yg masih punya perasaan.

Aku akui banyak perkara yg perlu aku pelajari tentang kehidupan. Tak banyak yg aku tahu, lagi lagi dalam memahami seseorang. Aku tahu setiap orang berbeza daripada sifat nya,tingkah lakunya dan minatnya. Banyak benda aku perlu belajar.

Aku tahu, aku bukan yg terbaik. Terlalu banyak kekurangan ku.

Kadang kala ku rasakan tak keruan dalam meniti hari hari ini..banyak persoalan yg bermain dlm kotak fikiran"apa  yg perlu aku buat dlm mengambil hati insan ini.?" "Apa yg perlu aku buat, kalau aku selalu bertanya itu ini, aku takut dikatakan mendesak." "Adakah aku perlu mengikut rentaknya dengan berdiam diri?"

I have to learn and learn for single thing bout you..


Comments

Popular posts from this blog

Jangan tangisi Apa Yang Bukan Milikmu.....

In a relationship Married or Not !! YoU should Read This

Saat Terakhir