Haaa haaa pinky!!!!!!!!

Baby..baby..baby jangan kau marah...lalalalala 🎡🎢🎼🎡🎢🎼

Jeng!!!jeng!! Jeng!!
Besarnya kotak. Macam isi bom pun ada. Apa jela dalam ni. Penuh pulak solotip ni dililit keliling kotak. Gunting sini, ada lagi solotip. Gunting sana, ada lagi lapisan solotip. Adeh banyak nye solotip. Penatla camni. Koyak jela kotak ni. Aku pun lubangkan jela kotak tu dengan rakus. 

Gulp gulp apa pasal pulak la banyak nau surat khabar nye. Jangan ada katak jela dalam ni. Adessssss. Satu dua tiga empat lima enam. Ada enam keping surat khabar dalam kotak ni. Meriah nye. 

Disebalik surat khabar yang buruk tu tetiba ada bekas besi. 

Kui kui kui giloz. Apa benda ni????

Laju je tangan aku angkat sambil aku menjerit. Haaaaaaa haaaaa eeeee pinky!!!!

"Dah datang dah, dah datang dah penyakit giler die bila dapat benda pink." Kata adik aku. 

" haaa apa tu? " sergah mak aku. Hamboii rupanya mak aku ngendap dari tadi disebalik pintu bilik. 

"Siapa bagi tu?" Tanya mak aku. 

Aku senyum je sambil tunjuk gigi. Malu nak beritahu.

Apa lagi dengan lajunye aku test pakai. Lalalalala. 

Pertama kali orang bagi aku jam digital. Sebelum sebelum ni, ayah aku je yang pernah belikan aku jam. Jam BOY LONDON, time tu memang tengah famous jam tu dan masa tu aku darjah 2. Yang bestnya ayah aku belikan aku jam analog. Jam jarum tau. 
Hasil kejayaan betting ngan ayah ,4 subjek dapat 100 markah dalam exam. 

Aku pun tak ingat, macam mana aku boleh teror tengok jam time tu. Mungkin kanak-kanak yang masih kain putih. Terang hati, tak ada tercalit lagi anasir-anasir syaitan.

Back to story, kali ni aku dapat jam BABY-G digital yg sangat comel colour pink. Perghhh memang cun. Macam kak long. Ahakkkkssssss.

Nila dia PINKY G kak long .....


Terima kasih banyak banyak kepada yang sudi bagi kak long. Tahun ni kawan kawan asyik nk buat suprise je. 

Comments

Popular posts from this blog

Jangan tangisi Apa Yang Bukan Milikmu.....

In a relationship Married or Not !! YoU should Read This

Don'T