Tahajjud Cinta

Kau datang ketika duka
Dan bintang bercahya
Tunjukku ke jalan syurga

Ku haus di tengah laut
Lemas mencari tempat berpaut
Kirimkan aku kekuatan
Serta pedoman dikesesatan

Ku sunyi dalam gembira
Perih pedih tanggung derita
Sungguh aku bukan wali
Yang suci dari hina dan benci
Kau datang ketika duka
Dan bintang bercahya
Tunjukku ke jalan syurga..

wooo..ooo
waaa…haa

Terlalu lama aku mencuba
Terlalu banyak cinta yang ku damba
Tiada yang sempurna hanyalah fana
Tuhan.. ampuni hambaMu

aa….
hmmm….
woo.. Kau datang ketika duka
Dan bintang bercahya
Tunjukku ke jalan syurga..

Ku rebah di dada malam
Memecah dendam yang lama diam
Ku tanggalkan baju dunia
Dakapku dengan selimut syurga

Ya Tuhanku hanya padaMu
Tempat mengadu segala rindu
Limpahiku rahmat kasihmu
Dalam Tahajjud Cinta bersujud

------------------------------------------

Korang tau tak ni lagu sape? Seriously..aku memang minat org yg nyanyi lagu ni n kebanyakan lagu2 die pun mmg aku minat.

Bagi aku Siti memang cantik. Die cantik wanita melayu, bukan wanita pan-asia. Aku tak cakap yang wajah wanita pan-asia tak cantik. Mereka pun cantik tapi aku lagi suka tgok Siti. Yg best dagu die lekuk..tak semua tau dagu wanita Malaysia ada lekuk. Unik Kan...suara die p0n unik. Tapi ramai gak artis-artis lain yg suara die mirip Siti.

huhuhu x best dah cam tuh. Tapi camne pun kelembutan suara tu lain. Suara Siti memang sedap. Bukan sedap dimakan! Tapi sedap didengar.

Kalau kite tengok artis and penyanyi-penyanyi kat Malaysia ni, Siti la artis paling sopan. Die tak pakai baju yang seksi-seksi. Takde dedah sana dedah sini. Astaghfirullah..ish ish...

Kalau gossip ??? hish..setakat yang aku tahu...Siti tak terlibat dengan gossip-gossip liar ni. Mane ada. She's clean. Kalau orang lain cakap Siti ni perampas suami orang. huhu bagi aku tak..Setiap jodoh, pertemuan, ajal maut semua di tangan Allah. Allah yang dah aturkan semuanya. Jodoh die ngan sape n bile semuanya dah ditentukan.

WEEEEeee suka...sayang Kak Siti ....


Memang CUnnn !!!!



Sape kata Kak Siti tak cantik, aku pukul orang tu (hehe samseng kampun dusun)

Comments

Popular posts from this blog

Jangan tangisi Apa Yang Bukan Milikmu.....

In a relationship Married or Not !! YoU should Read This

Saat Terakhir