DiLema

Ketika malam penuh bintang
Cahayanya menerangi alam
Namun diriku masih kelam
Diantara cahaya yang suram

Kau berikan aku kesejukan
Namun hatiku tetap bimbang
Kau tanya apakah ku mampu
Membuka hatiku untukmu
Aku tak mampu mengeluarkan kata-kata
Air mataku yang bicara

Sesungguhnya ku ingin dirimu
Mencairkan hatiku yang beku
Tetapi diriku masih belum sedia
Aku jadi dilema

Aku tak mahu menyakitimu
Kerana hatiku masih ragu
Aku takut akan mengulanginya
Sikap ku akan menyinggung hatimu

Tapi aku perlukanmu
Aku dalam dilema
aku inginkannya
Tapi ku tak mampu
Apakah ini nyata atau hanya mimpiku?

Aku takut akan merindukanmu
Air mataku akan menceritakannya
Haruskah aku terima
Cinta yang di dalam dilema














Comments

Popular posts from this blog

Jangan tangisi Apa Yang Bukan Milikmu.....

In a relationship Married or Not !! YoU should Read This

Saat Terakhir