my hello kitty


pinnn!!! Pinnnn! Abg poslaju sampai depan pagar minta autograf sebelum ambil barang.

"Siti Aishah?" Abg poslaju bertanya

"Ye saya" aku jawab sambil tersenyum. Lepas je autograf palstik poslaju bertukar tangan.
"Wow... dr orang yg aku sayang" aku berkata dlm hati sambil tersenyum.

Pertama kali aku meminta Untuk dibelikan sesuatu. permintaan ku. " Saya nak naik sekolah...nak mnta pencil case bleh? Pencil case yg comel."

Serius memang comel bagiku dengan adanye mini hello kitty.

Maybe bagi anda itu biasa2 saja. Alaa pencil case je pun.  Nak gembira sangat macam dapat emas. Setiap orang berbeza.

☺ inilah pertama kali aku minta sesuatu drpd org yg aku sayang..niat bermain main tapi sebenarnye memang mengharap nak.  pink!!!!! My favourite.

Thank you so much for the gift. Dah berapa lama dah guna pencil case ni. Dah lebih setahun pencil case ni menemaniku. 

Hanya mampu mengukir senyuman dalam setiap hari-hariku. Setiap yg dah belalu takkan kembali lagi. 

Comments

Popular posts from this blog

Jangan tangisi Apa Yang Bukan Milikmu.....

In a relationship Married or Not !! YoU should Read This

Don'T