youth ace 2015


Love to learn.. love to hear. In Shaa Allah my next talk i will attend.

Dah macam addicted plk, dari zaman study sampai dah usia cmni. Suka sangat attend2 cmni. Entahla..apa yg aku tau, aku suka. Mak n ayah pun tak kisah. Sebab mereka tau anak nye camne. In Shaa Allah setakat ni masih seperti ini.

Seseorang pernah kata aku kolot n close minded. Ok tak mengapa la. Up to you to say i like that. Aku tak kisah.

Kalau seseorang itu dikatakan moden denga  baju2 yg up to date. Fesyen2 trendy. Aku berfesyen ikut kemampuan aku. Masih cantik dan pastinya comel. Hakhakhak.

Kalau seseorang Itu dikatakan kolot kerana berjalan kaku n kayu dengan BUAYA FREN mereka. Tak seperti pasangan bercinta lain yg berjalan beriringan berpegangan tangan dan berpeluk pinggang. Aku lebih rela digelar kolot begitu. Aku punya RAMAI kawan perempuan dan juga LELAKI tetapi aku tau bagaimana utk berkawan.

Mudah-mudahan kali ni diberi kesempatan nk berjumpa dengan authors yg aku sayang. Ustazah Fatimah Syarha, Ustaz Hasrizal n Hilak Asyraf. Selalu ikuti penulisan penulisan mereka. Sampai meleleh leleh air hidung baca... kali ni dengar sendiri butir2 kata dari mulut mereka.

Semoga pada tarikh tersebut aku free. Dah booking 3 tiket tapi tak tau siapa yg nak teman. Dah ajak beberapa kawan, semuanya senyap takde respon. Takpe  Aishah jgn pakse org kalau dah tak mau. Dah dua kali kamu bertanya kpd mereka. kalau takde pilihan, terpaksalah mak teman anak dara die sorg yg mengada ngada ni. Kesian kat mak selalu jadi magsa aku utk teman. Inilah nasib bila org takde pakwe. Org lain pergi mana2 pakwe yg temankan. Kite?? pergi photoshoot kt Petaling Jaya yg lepas. Mak jugak yg teman. Terima kasih mak selalu temankan anakmu ini.

Dialog dalam salah satu ceramah Ustazah Siti Nurbaiyah. "Kalau kite inginkan TEMAN HIDUP kite seorang yg baik, rajin menuntut ilmu n ciri2 ฤบain yg sangat menjadi mimpi n igauan si dara. Maka kite kne lah jadi baik dahulu. Diri kite ni knelah rajin nk menuntut ilmu. Ini pula cakap je,ciri2 bakal suami saya seorang Hafiz. Pandai agamanye. Sedangkan kamu nak pergi kelas agama pun tak pernah walau sekali. Macam mane nk jumpa Hafiz. Yg selalu pergi JJ, PARKSON. Jadi jumpa la Mr. PARKSON, Mr. JJ. bukannye seorang Hafiz.......blablabla..." 

๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Šmane la tau tetiba terjumpa putera kayangan...upppsssss upsss sila betulkan niat kamu Aishah... kamu nak cari ilmu. kalau niat dah salah tak guna dah apa yg tuntut tu. 

Comments

Popular posts from this blog

Jangan tangisi Apa Yang Bukan Milikmu.....

In a relationship Married or Not !! YoU should Read This

Saat Terakhir