KAMI !!!!




Pejam celik pejam celik..sekejap jer rasa. Rupa-rupanya dah 3 tahun dah kami di bumi Pulau Mutiara ni. Kalau diimbas kembali rasanya cam semalam ja baru aku daftar masuk USM ni.

Banyak perkara yg telah kami lalui bersama sama ada suka atau duka. Biler kami tension !!! apa lagi...kami jerit kuat kuat AAAAaaaaaa!!! lepas tu baru istighfar. Bak kata kawan aku Atika Raub, " Saya paling suka klu kamu semua tgh tension. Kamu semua akan istighfar". Nampak sangat kami ni kurang melakukannya.

Satu perkara yg kami semua ALLERGIC. Kami ni memang TERLALU PANTANG jumpa camera. Mula la semua terpaku. walau camne pun kawan-kawan aku selama ni setakat ni memang satu kepala ngan aku. I LUV U ALL MY FRENZ.

Kami sentiasa bersama. Hobi yg hampir sama iaitu TIDO DI WAKTU LAPANG dan bergambar di kala duka. Kami sedar yg hobi kami ni same semasa tahun 1 sem 2. Inilah kawan-kawan ku di sini. Maklumla kami masing-masing merantau. Family semuanya jauh. Kawan-kawan lah tempat bermanja (cewah...) Makan 1 tuppeware, minum 1 cawan..( sebenarnye kongsi sbb nak jimat)

Aku kecik-kecik dulu ada gak bercita-cita nak jadi model. Ni semua pengaruh ngan magazine la ni. Tapi bile dah besar skang tak terpikir pulak.

Inilah yg dikatakan model tak jadi. Kalau dilihat gambar-gambar kami aku boleh berikan 4star to our pictures (wow melampau perasan)

walau cm ne pun...kawan-kawan aku memang BEST. Korang semua memang Cun biler tangkap gambar.
Photoshoot kami yg terkini bertempat di School PPIP.







Comments

Popular posts from this blog

Jangan tangisi Apa Yang Bukan Milikmu.....

In a relationship Married or Not !! YoU should Read This

Men are from Mars and Women are from Venus