MAC

Bulan Mac menjelma...minggu lepas tiga assigment dah siap dihantar. Lapang sikit dada ni. Alhamdulillah aku dapat menempuh hari-hari dan detik yang sukar. Di saat aku sedang serabut dan bergelumang dengan assigment aku yang banyak. Masih ade ujian yang datang melanda. Aku tak sangka akan datang dugaan seperti itu.

Disaat aku dan die sedang berbaik. Di saat hati kami sedang berbunga-bunga. Pada suatu petang bersamaan 28 Februari, aku menerima satu message dalam inbox ku. Msg yg sangat menyakitkan hati. Siapa perempuan tu??? Aku tak kenal die pun. Apasal die cr pasal ngn aku??

Dlm msg tersebut die menyatakan die seorang wanita nak membantu kamu berbaik. Aku sangat pelik dengan ayat die. "Kamu"? Aku mmg sangat pelik. Apsl die nak bantu aku berbaik? Aku nak berbaik ngn sape? Padahal aku xde gaduh ngn sesape pun.

Aku tanye dengan ayat yang baik.Tapi aku memang tak paham dengan pempuan tu. Sesuka hati die cakap aku dh clash ngn papa aku. Sesuka hati die nak kutuk-kutuk aku. Die ingat die saper. Inilah pertama kali aku kenal seorang pmpuan yg aku x kenal asal-usulnyer tetapi tiba-tiba attack aku.

Pempuan tu cakap die bestfren papa aku. Perkara yang sangat pelik, bila aku tanya papa aku tentang pempuan tu. Papa aku cakap die x rapat pun ngn pempuan tu.

seriously..aku memang sangat pelik ngan statement pempuan yg tak dikenali ini. Bile-bile ditanye-tanye. Banyak pulak perkataan yg tak diingini keluar dari mulut die.

Apa motif pempuan ni muncul dengan kata kesatnye terhadap aku?? Aku tak penah cari pasal ngn org. Lagi2 org yg aku tak kenal. Inikah yg dikatakannya dirinya sebagai wanita? Beginikah sifat seorang wanita atau hanya layak digelar sebagai pempuan jer

Comments

Popular posts from this blog

Jangan tangisi Apa Yang Bukan Milikmu.....

In a relationship Married or Not !! YoU should Read This

Don'T