Serabut~~~

Minggu ni memang serabut giler. Bukan untuk aku jer. Rummate aku pun dah kebengongan. Rummate aku tuh lg la pening. Die ad 2 test utk minggu ni jer..memang agak giler la.

Aku ad 1 presentation and dua report kene settlekan minggu ni. Apa aku nak tulis dalam report aku nih. First assigment aku " Describe the stages that are involved in the developments of children's first language" .Waaa aper aku nak citer dalam ni. Second assigment aku tentang assessing language and communication. Ni lagi satu yg memeningkan aku.

Buku dah sepah-sepah atas meja. Tapi satu kerja pun tak jalan. Takpe takpe..semangat tu penting kan. Mesti buku-buku tu dah menyumpah kat aku.

" Kau letak aku berlonggok sana sini. Dah la aku ni kecik. Kau g hempap Kawan aku yg besar tu atas aku" kesian kat buku aku yg nipis tuh.

Fuuh !!~~ semangat~~semangat. Kene siapkan gak semuanya.

Sabar yer wahai sahabat-sahabatku di atas meja. Aku akan pastikan aku kemas kan kamu nanti.




Comments

Popular posts from this blog

Jangan tangisi Apa Yang Bukan Milikmu.....

In a relationship Married or Not !! YoU should Read This

Saat Terakhir