1st task for my handcraft class

Creative Card....that my 1st task we must do. Hoh00 i'm not a creative person how can i make it. Think..think and think to make the creative one.


Wakaka Cikgu tu cakap..our creative card must mix with fabric. Dulu time sekolah ada la kena buat Kad Hari Jadi masa subjek Pendidikan Seni. Sekarang masuk U pun kene buat kad juga.


Nak tergolek juga aku pikir tentang kad ni. Aku ni bukan la kreatif sangat. Kad biasa-biasa cam bebudak sekolah rendah buat,boleh la. 


Finally....aku dapat gak idea yang agak senget dan condong. Jeng!! jeng!!! this is my CREATIVE CARD


Front page



Next Page

Aku juz buat sekeping kad. Depan dan Belakang. Aku ni bukan la rajin sangat. Nak buat kad tu pun dah tergolek-golek aku pikir. Kalau bermuka-muka kad pengsan aku nak pikir. HIshhhh ni la akibat cuti lama sangat. Nak pikir buat kad pun dah pening.

Amacam comel tak kad aku(perggh perasan-perasan)? 

Saje je aku nak share hasil yang tak kreatif ni.

Comments

Popular posts from this blog

Jangan tangisi Apa Yang Bukan Milikmu.....

In a relationship Married or Not !! YoU should Read This

Don'T