seHati !!!!!! errr ???

exam week !!! exam week !!! exam week !!!

wala wey!! nama exam week but outdoor game still go on..aduss.. ape nak jadi ni. happening je memanjang..

heee aku bukan happening berseorangan tapi beramai-ramai..sama-sama ngan kawan-kawan aku. Dulu aku ni punye la pemalas nk excercise. Tp sejak2 balik dari rumah kawan aku pas pulun makan doyan (durian) banyak2 tetiba tertimbul kesedaran diri nak excercise.. Best giler dapat makan durian banyak2. Thanks to my fren Noor Fatihah n her family. Thank U makcik n pakcik..u are the best !!!!

Konon-konon takut gemok la (padahal memang gemok sudaa). Lepas asar aktiviti bermula... apa lagi..cycling round satu USM. Masa 1st time cycling naik bukit cam nak tercabut kaki aku kayuh. Pastu berapa kali aku stop. Fuuhh memang tak larat. Sampai pucat2 muka aku pas naik bukit.

Time paling best ialah turun bukit.. Wow!!!! memang best ...free kan gear anda n free kan diri anda ketika turun bukit, nganga mulut besar-besar dan makan la angin sepuas-puasnya. Memang kenyang t0l makan angin. Perut bleh sampai kembung. Cayalah....!!!

6/1/ 2012

Kami berenam round satu USM..siap posing2 lagi kat HEP lama...


ini polis trafik kami...diorang tolong jaga lalu lintas ketika kami melintas


menikmati keindahan kehijauan alam

View kat sini memang cun. Kalau wat photoshoot memang Chanteek laa. Kalau petang-petang memang ada la beberapa couple kat sini menikmati view yang memang indah n romantik bg aku. dari sini kite bleh nampak laut, bleh nampak kapal-kapal kecil lalu. 


semangat masing-masing pose ngan basikal


ce tengok sape yg takde..yg pastinye aku harus ade sebab aku la penyeri gambaq

hoyyeay!! hoyyeay !!! 



senyum-senyum-senyum






cantik kan gambar building belakang tu




Fatin Ismail, Najah, Fatihah and Aneem (my rumate) Time study ni kite selalu bersama, pegi kelas, pegi shopping barang dapur (errr???), gosiping, bertazkirah sesama. Time aku sedih korang jadi penguat semangat aku even kadang korang tak tau pun sebab musabab nya. korang tenang kan aku. 

Korang akan ingat kan aku balik kepada DIA Sang Pencipta. korang selalu cakap.. " semua yang kite miliki kat dunia ni pinjaman, mata, telinga,orang yg kite sayang, harta, mak n ayah kite. Semua tu pinjaman, kalau dah di bagi pinjam pasti kite kene pulangkan balik kepada YANG MEMILIKI."

Terima kasih kawan-kawan....hampir 4 tahun aku di negeri orang ni. Banyak yang telah aku pelajari... 

Aku belajar erti kesetiaan, aku belajar erti persahabatan, kesabaran...yaa sabar ketika aku diuji..sabar untuk aku pulihkan kembali semangat ku. Aku belajar erti ketabahan..aku masih mencuba untuk tabah tapi selalunya aku masih tersungkur dan aku memerlukan sokongan utk tidak terus menyungkur dan menyembah bumi. Aku masih belajar untuk redha....sampai sekarang aku masih mencuba untuk belajar konsep ni. 

Comments

Popular posts from this blog

Jangan tangisi Apa Yang Bukan Milikmu.....

In a relationship Married or Not !! YoU should Read This

Don'T