permintaan hati




❤• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ❤•

..... (¯`v´¯)♥
PERMINTAAN HATI
....¸.•´
...(
☻/
/▌
/ \
❤*•¸.•´`¸.•❤´``•.✮'•.¸☆☆'•.¸✮'•.¸☆❤*•¸.•´`¸.•❤´``•.✮'•.¸☆☆'•
Saya tak minta yang SOLEH ,sebab saya pun bukanlah SOLEHAH sangat.. Saya tak minta yang bergelar USTAZ, sebab saya terlalu jauh untuk bergelar USTAZAH.. Nak minta yang KAYA, saya pun TAK KAYA, hanya sekadar apa yang ada.. Nak minta yg HENSEM, saya tak la CANTIK sangat, sekadar hamba sesempurna kejadian yang ALLAH ciptakan.. Nak minta yg BERPANGKAT, saya hanya seorang HAMBA.. 

Cukuplah sekadar yang MEMAHAMI dan MENERIMA diriku seadanya sebagai ISTERI... Cukuplah yang ada AGAMA di hati dan mengamalkannya serta sama2 mencari jalan ke Syurga apabila bahtera di layar dan masjid di bina... Cukuplah yang sama2 saling MEMBANTU dan BERTOLAK ANSUR dalam susah dan senang mengharungi lautan dunia..InsyaAllah..
❤*•¸.•´`¸.•❤´``•.✮'•.¸☆☆'•.¸✮'•.¸☆❤*•¸.•´`¸.•❤´``•.✮'•.¸☆☆

Comments

Popular posts from this blog

Jangan tangisi Apa Yang Bukan Milikmu.....

In a relationship Married or Not !! YoU should Read This

Don'T