opocot!!! mak kau!!!



Petang tadi macam biasa la. Aktiviti setiap petang kayuh2 basikal keliling USM ngan kawan-kawan aku. Masa dah sampai Tasik Aman tetiba sorang kawan aku ni bleh tanye kat aku..satu soalan yg bleh wat aku nak pengsan..

" Cah ko dah tunang ek?" tanpa perasaan dia tujukan soalan kat aku..

opocot!!!! mak kau!!!!!!

Waaaa terperanjat biawak aku dibuatnya..nasib baik tak jatuh dalam tasik ngan basikal aku tu bile dengar soalan die.

Aku memang gelak terbahak-bahak la. "Mane ko dapat citer?"

"aku dengar-dengar ada orang cakap? tu yang aku tanye."

Waaaa sape la pulak yang buat citer ni.. " waaa bertuahnye aku, klu ada orang yang nak tunang ngan aku."

senget bet0l kawan aku sorang tu...  Wawah sape la plk yang cakap aku dah tunang ni. Kat mane la plk datang citer ni. Punye la aku single mingle ada plk citer bleh cakap aku dah tunang. Terkejut biawak aku dengor nyer.....

memang aku nak gelak guling-guling la....

Lalalala~~~ takde angin takde ribut tetiba muncul citer aku dah tunang...
Hehe sape la Encik Imam aku nanti ek..ek... mesti mak ngan ayah akan kagum giler ngan Encik Imam tu, sebab sanggup serah diri kat samseng kampung pisang ni...memang bleh jadi lempeng pisang la jadi nye nanti.


Comments

Popular posts from this blog

Jangan tangisi Apa Yang Bukan Milikmu.....

In a relationship Married or Not !! YoU should Read This

Don'T