Exam exam

esok first day exam to my course. 1st paper for my final year exam "Gifted and Talented Children". hoyyeeeay banyak betul teori. Huish berdebar-debar nak jawab esok ni... Aku harap semuanya dapat berjalan lancar. hoho mood exam mood exam!! mai la sini!! mai la!!! tu dia..tu dia....

 Aku harap apa yg sedang aku hadapi sekarang ni tak menjejaskan semangat aku untuk 1st paper aku dan paper seterusnya.  Masa final exam sem lepas  aku dilanda ujian..peristiwa yang tak mungkin aku dapat lupakan. Hadirnya seorang pempuan tidak diundang. Hadir untuk memarahi aku dengan begitu kesat. Die warned aku jangan kacau hidup die. aku memang tak kacau hidup orang pun. Die amik sesuatu yg paling aku syg pun aku jugak  yg kene marah ngan pempuan tu. Die amik barang yg paling aku sayang selama ni, aku tak marah die pun. Biler kene marah, kene maki cam tu ape yang aku boleh buat?   Aku juz bleh nanges je la...(dush! cengeng tol...) 


Sayang seribu kali sayang..zahiriah nya kelihatan cantik seolah-olah pempuan melayu terakhir tetapi...lahiriah nya..hmmmm nth la..aku tak terkata apa dah. HIPOKRIT!! Tak pe laa nak buat cam ne itu diri die. 

adakah sem ni jugak aku akan hadapi situasi yang sama??

Jangan lah KAU hadirkan insan yang tidak diingini di saat aku dalam kekalutan ini. 
Ya Allah..Bantu lah hambamu ini. Jangan biarkan ku jatuh lagi.. Ya Allah berikan la kekuatan kepada hambamu yang lemah ini.

Ya Allah..jadikanlah hari esok dan hari2 mendatang adalah lebih baik daripada semalam dan hari2 yang lalu...


hmm ummmmpppphh (tarik nafas dalam-dalam) ppuuuhhhh!!!! (hembus ngan kuat) yaaa don't b sad. u are not 'cengeng' gurl ok........

JOm Studyyy!! EXAM EXAM


Comments

Popular posts from this blog

Jangan tangisi Apa Yang Bukan Milikmu.....

In a relationship Married or Not !! YoU should Read This

Saat Terakhir