cukup laaaa.....









"Lantaran adanya wanita alam menjadi indah..lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna..Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan disebalik sesuatu kekuatan...






Cukup la seorang yang sederhana... Diri ini terlalu takut jika mendapat seorang yg terlalu sempurna..kerana aku bukan la sempurna..


Aku tak mahu yang kaya-raya...cukup lah yang sederhana...


Aku tak perlukan wajahmu setampan Nabi Yusuf..cukup la wajahmu dapat menenangkan diriku...


Aku tak perlukan, kamu mengagungkan kedua orang tua ku..cukup la kamu menghormati dan menyayangi mereka...


Aku tak mengharapkan yang sentiasa berjubah..cukuplah jika dirimu mampu mengimamkan ku dan aku menjadi makmum mu dan aku mengaminkan setiap doa yang kamu bacakan.....


Aku tak mengharapkan seorang yang gagah perkasa..cukup la jika kamu dapat menjaga ku,keluargaku dan maruah ku.....


Aku tak mengharapkan seseorang yang sempurna....cukup la jika kamu dapat membimbing ku dan melengkapi kekurangan yang ada padaku dalam menuju keredhaanNYA.....











Comments

Popular posts from this blog

Jangan tangisi Apa Yang Bukan Milikmu.....

In a relationship Married or Not !! YoU should Read This

Saat Terakhir