dUhai Hati....





Jika hati ini selalu ada kamu...... Selagi aku masih syg kan kamu..Selagi masih ada rasa cinta ini...Kan selalu aku, katakan perasaan sayang rindu yang selalu ku rasa...Selagi masih ada waktu..izinkan lah hari ini kamu tahu betapa aku menyayangi kamu....


Duhai hati


Cintailah dia secara diam selagi dia belum halal bg mu, agar ia semakin manis penuh keindahan setelah pernikahan...kerana ia menjamin ketenangan hatiku...Andai suatu hari nanti..aku dan kamu tiada jodoh..tidak aku terus disakiti dengan permainan perasaanku sendiri...

Duhai hati


Bukan tiada cinta...bukan tiada sayang...kadang kala ku rasa takut akan pada diriku sendiri..oleh itu, aku selalu berpesan pada hati, agar aku menyintaimu secara bersahaja.. JIka tiada jodoh antara kita, jiwa dan hati tidak lah begitu parah....

"Ya ALLAH..Andai Telah ditakdirkan Dia jodohku, maka aku terima dia seadanya..Tatkala jodoh kami belum menyapa jagalah hati kami dari gundah dan resah...jadikanlah kami pasangan yg beriman, bertakwa serta beramal soleh, Sesungguhnya Ya ALLAH...Engkau Maha Pencipta..Pemilik Cinta..Nyawa dan Jiwa kami.."


Bercintalah bersahaja..belajarlah mengenal erti kesakitan terlebih dahulu...Agar kamu lebih bersedia menghadapi sebarang kemungkinan....

sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu..tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan kamu tidak pernah memiliki keberanian untuk menyatakan cintamu padanya....





Comments

Popular posts from this blog

Jangan tangisi Apa Yang Bukan Milikmu.....

In a relationship Married or Not !! YoU should Read This

Don'T